Szerelem

kisjula 2010.09.29. 21:35

Szvetlana Jevszejeva: Szerelem 

 

 

Most már örökre így marad

nem-másuló arcod szememben.

Mint kalapáccsal, magamat

erősen tehozzád szögeztem.

 

Árnyad, szemed, hangod, lélekzeted

enyémhez fűzöm, hogy hozzáfonódjék!

Mert akarom hűségedet.

Erős vagyok, mint termetes mosónék.

 

Én a csodákon nem csodálkozom.

A forrást sziklástól, hinnéd-e, kedves,

mint a korsót, vállamon elhozom.

Lábam alatt mint fű lapul a fenyves.

 

Egyenes vállamon hozom neked

hűségemet. Fogadd el, neked szántam.

Lépek, a sapkám kéken integet.

Mezők szagát lebbenti könnyű sálam.

 

Hová ti, merre, testvér csillagok?

A lét magva az ember - ez a törvény.

Én halhatatlanságot ringatok

halálig-dombos keblem enyhe völgyén.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisjula.blog.hu/api/trackback/id/tr862333266

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása